دانستنی ها

نکاتی برای انتخاب قیچی خیاطی

نکاتی برای انتخاب قیچی خیاطی

انتخاب قیچی مناسب برای خیاطی

قیچی خیاطی را با بهترین کیفیت از فروشگاه خرازی خریداری کنید.اگرچه گران است ، اما این را در نظر بگیرید که سالها – چندین برابر بیشتر از یک جفت ارزان قیمت – دوام خواهد آورد.به محض اینکه پروژه خود را شروع کردید ، ناامید شدن از قیچی “ارزان” طولی نمی کشد و بالعکس قیچی های با کیفیت برش را به جای یک کار خسته کننده ، شادی آور خواهند کرد.

نکات خرید

ایده خوبی است که قبل از خرید قیچی خیاطی از خرازی اینترنتی با افرادی صحبت کنید که خودشان زیاد خیاطی می کنند.توصیه های آنها را بخواهید.همچنین می توانید آنلاین تحقیق کنید.

قیچی را روی یک تکه پارچه امتحان کنید تا کارایی آن را ببینید.آیا دسته ها متناسب با اندازه دست شما هستند؟آنها حتی پس از ساعتها برش هنوز هم باید برای شما راحت باشند.اگر مقدار زیادی پارچه را می برید ، به دنبال دسته بزرگ و تیغه بلندتر بگردید تا خستگی را کاهش دهد.

راحتی؟ راحتی مهم است.شما باید بتوانید قیچی های موجود در فروشگاه را امتحان کنید تا درک کنید که احساسی که در دست دارید را دوست دارید.با بسته بندی های امروز ، این همیشه آسان نیست ، اما مهم است.اگر نمی توانید قیچی را برای آزمایش از جعبه بیرون بیاورید ، نمونه ای که می توانید امتحان کنید وجود دارد.اگر قیچی در دستان شما احساس خوبی ندارد یا احساس سنگینی می کند ، باید مجموعه دیگری را امتحان کنید.انتخاب قیچی مناسب برای خیاطی

کوچک یا بزرگ؟ ابزار مناسب را متناسب با کار خود بخرید.به عنوان مثال برای کار با جزئیات ، شما با یک قیچی کوچک و نوک تیز ، موفق خواهید شد.اگر طرح های تزئینی را در قیچی خود دوست دارید ، سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد.شما معمولاً آنچه را که در این سبک می پردازید دریافت می کنید ، بنابراین مراقب خرید با کیفیت باشید.

با استفاده از قیچی با دسته های بلندتر یا تیغه های تیزتر ، برش مواد سنگین مانند چرم و جین راحت تر است.هرچه قیچی شما بهتر باشد ، روند دوخت شما نیز بهتر و سریعتر است.و این اغراق نیست.

از کجا بخریم؟ برای خرید قیچی خیاطی ، به فروشگاه محلی خود مراجعه کنید.با افرادی که در آنجا کار می کنند صحبت کنید.آنها خوشحال خواهند شد که به هر سوالی از شما پاسخ دهند و به شما کمک کنند.به هر حال ، آنها اطلاعات زیادی دارند و اگر صادق باشند ، شما را در انتخاب بهترین قیچی خیاطی راهنمایی خواهند کرد.

مارک های تجاری؟ مارک های خوب پشت کیفیت خود خواهند ایستاد.قیچی را از مارکی انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید.

روی قیچی های تمام فلزی سرمایه گذاری کنید

قیچی خیاطی با کیفیت بهتر دوام بیشتری خواهد داشت ، بهتر برش میدهد و می توان آن را بارها و بارها تیز کرد.به خاطر داشته باشید ، قیچی های تمام فلزی ارزش سرمایه گذاری را دارند ، این کلید برش پارچه با سهولت است.

قیچی خیاطی

نکاتی برای نگه داشتن قیچی خیاطی در شرایط عالی

  • هرگز از قیچی خود برای برش چیزی غیر از الگوهای دوخت پارچه و پارچه استفاده نکنید.کاغذ در کمترین زمان تیغه ها را کند می کند.
  • مواظب سنجاق ها باشید – با تلاش ناخواسته برای بریدن سنجاق ، تیغه های خود را خراب نکنید(من از روی تجربه صحبت می کنم – انجام آن آسان است!)
  • قیچی خود را در کیف یا جعبه خیاطی دور از افرادی که ممکن است به درستی از آنها استفاده نکنند ، نگهداری کنید.این کار همچنین از آنها در برابر آسیب محافظت می کند.
  • قیچی های خود را بصورت دوره ای و بصورت حرفه ای تیز کنید.
  • آن قیچی های جدید را با تمیز کردن و روغن زدن گاه به گاه ، سالم نگه دارید.
  • وقتی پارچه های ضخیم و سنگین می برید ، به بخشی که دو تیغه نزدیک محل اتصال جدا می شوند ، اعتماد کنید.برش پارچه سنگین با نوک ممکن است تیغه ها را از تراز خارج کند.

استفاده از قیچی خیاطی مناسب برای انواع کارهای خیاطی بسیار مهم است.انتخاب قیچی خیاطی مناسب باعث می شود که از کار در پروژه های خیاطی لذت ببرید.پس از خواندن این پست ، پس از مراجعه به فروشگاه لوازم خیاطی محلی خود ، ممکن است بیش از همیار فروش خود بدانید! و می توانید بهترین قیچی خیاطی را متناسب با نیاز خود خردیداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید